Monday, March 19, 2007

مشخصات

www.fingooli.com

5 comments:

Anonymous said...

به نام خدا من بهاره هستم 16 ساله از كرمانشاه! متاسفنه مجرد!(دختراي اين دوره زمونه كه شرم و حيا ندارن!) تولد من پنج مرداد.ماه شير و خورشيد!
منم بچه‌ها رو دوست دارم...اينترنت رو دوست دارم..موسيقي رو دوست دارم...نوشتن رو..عكاسي رو...ديگه نمي‌دونم الان.آخه هم عجله دارم بيام بيرون هم مي‌خوام درباره‌ي خودم حرف بزنم!

KAMRAN said...

من کامران, يه هفته پيش شد بيست سالم, 19 اسفند, مجرد ;) , چيزايي كه دوست دارم خدا(!!!), رنگ آبي تيره, موسيقي, مسافرت, کله پاچه, فيلم کمدي, بچه ها, رانندگي (اگه ولم کني همينطوري ميرم تا ابد

Anonymous said...

درود بر کامران عزیز.من سارا متولد خرداد شصدوچهار و چیزای مورد علاقم هم اینا هستند آبی .اینترنت.ورزش بیشتر والیبال و کوهنوردی.فوتبال.سیاست.رمان.موسیقی.فیلم.دوست خوب شادی.فروغ فرخزاد....وخیلی چیزای دیگه

Anonymous said...

درووووووووووووود

من کوچه گردم!!!!!
یعنی واقعا بگم کیم؟
می گم ولی شما ها همون کوچه گرد صدام کنید:
من نصیر، متولد 5 فروردین 1364 هستم.
خوب به سنم نمی خوره که متاهل باشم. دانشجوی سال آخر مدیریت.
دلم دچار یه گرفتگی مزمنه.
عاشق مسافرتم (که خیلی کم می رم)، عاشق دوستای فابریک (که خیلی کم دارم)
با اینترنت هم حال می کنم چون دوستای خوبی پیدا کردم اونجا. راستی ساکن تهرانم.
همین.

حالا من هم از تو کامران جان سوال دارم. بپرسم؟
تو تو فکر بچه نیستی؟ (اصلا شاید داری و رو نکردی)
و بعد اینکه بگو کجا کار می کنی؟

اگه فکر کردی این سوالا فوضولیه جواب نده.

Anonymous said...

آقا درووووووووووووود
اینجا مشکل داشت من صد بار اومدم وا نشد الان خوشحالم که درست شده