Sunday, March 11, 2007

Laisla Bonita (^_^) جزیره زیبا

5 comments:

Anonymous said...

بازم مثل همیشه حرف نداره/ ولی در رابطه با پست قبلیت باید بگم که خیلی جالب بود میدونی وقتی که میخوندمش بغض گلومو گرفتم و تموم احساستم یه چیکه اشک شد و اومد پایین خیلی یهویی... یه سری کلمات یه سری واژه ها توی سر وول میخورن که نمیتونم به هم بچسبونمشون یه سری واژه که خیلی دوست دارم بگم ولی نمیشه. بازم میگم خیلی حرف داشتم. نه اینکه سنگی صبور باشی نه تنها برای خودت و خودت نه برای من. بعدم اینکه بی معرفت تا کاشان میای یه دو قدم اینور تر نمیای؟؟؟ بابا پ.ول بنزینتو خودم میدادمبه خدااا تازه با یه چندتا اشانتیون(گز) خلاصه بازم مثل همیشه خیلی دوستت دارم. بعدم مگه قرار نبود یه چیزی بنویسی که من دوست داشتم خیلی بدونم.یادتههههههه؟؟؟؟هوارتاااااا

Anonymous said...

i love this song, it was excellent. many thanx dear kamran joon. i have many good memories with this song.

Anonymous said...

دروووووووووود
کامران جان خیلی خوشحالم که بالاخره یه دستی به سر و گوش اینجا کشیدی؟
جزیره زیبا هم واقعا زیبا بود
دوستت دارم و خیلی زود به زود دلم برات تنگ می شه..

Anonymous said...

vaaaaaaayyyyyyy,manam asheghe in ahangam:D:D kheiliiiiiiiii faz mide kho0dayish:D:D akhey yadesh bekheirrrrrrrrr:P

Anonymous said...

salam kamran ... khobi?... kojaee? nisti???...