Thursday, April 12, 2007

وحشت

www.fingooli.com

7 comments:

Unknown said...

inja ham aval dare???

Anonymous said...

che bahaaaaaal! kheili delam mikhad oon khooneharo az nazdik bebinam.

rastesh man bache ke boodam baghiaro too tariki mitarsoondam! az bacheghiam asheghe filmaye tarsnak boodam... be nazaret bayad be ravanshenas moraje'e konam?!!! :D

Anonymous said...

کامران جون یه بی بی سی متفاوت تاسیس کردیم ، خوشحال می شم نظرتو بدونم .

Anonymous said...

دروووووووووود

بچگی من هم پر بود از ترس. ترس از یه چیزی که نمی دونم چی بود. ترس از اونی که تو حموم قائم شده و می خواد سر به زنگا منو غافلگیر کنه.
من هم فیلم های ترسناک رو خیلی دوس دارم ولی نه در حد عشق. تا حالا هم به غیر از یه فیلم ایرانی که زمان بچگی هام می داد و از فیلم دیگه ایی نترسیدم.
اسم اون فیلمه شبه در تاریکی بود که سیاوش طهمورث بازیگر اون بود . یه صدایی از بالای پله ها می ومد یه اتفاقات عجیبی تو خونه می افتاد . در هموم رو باز می کنه یه شبه اونجا وایساده......
بعد صدای جیغ من و فرار کردن به پشت مامانم. از شدت ترس به هق هق افتادم. فکر کنم اون موقع کلاس پنجم بودم. من دیگه از هیچ فیلمی نترسیدم. ولی خیالات این فیلمه و این که اون شبه تو حموم ما هم باشه مدت ها آزارم می داد. فردا صبحش که تکرار این فیلمه رو می داد من تو خونه تنها بودم اولای فیلم رو دیدم اما به آخرش که نزدیک شد تلویزیون رو خاموش کردم و سیمش رو از پیریز کشیدم.

من از یه داستان هم کلی ترسیدم!!! اما الان دلم داره غارو غور می کنه حوصله تعریف کردنش رو ندارم!!!

Anonymous said...

دروود کامی .. منم عاشق فیلم ترسناکم .. با خون آشام یا همون دراکولا حال نکردم چون اصلا ادم نمیترسههه... فیلم ترسناک باید وقتی نیگا میکنی 6 بار پاشی بری دستشویی...

تو فیلم هایی که دیدم حلقه رو خیلی دوست دارم البته سرش 6 بار نرفتم دستشویی:) ولی خیلی قشنگ بود ... خانه مومی هم قشنگه ...از سری فیلم های اره هم اصلا خوشم نمیاد... 1 شو دیدم اصلا ترسناک نبود..

راستی یه فیلم هم هست که خیلی دوست دارم ببینم ولی هنوز ندیدم .. میگم اگه دیدی برام تعریف کن... مارلین منسون (شیطان پرست )توش بازی کرده ( فکر کنم کارگردانش هم بوده... نمیدونم )میگفتن توی یه کوهی هست که همه ازش میترسن تو واقعیت ها ... بعد مارلین منسون رفته توش فیلم ساخته :))))) جرئت و ببین:O

موضوعت جالب بود ایول

Anonymous said...

Tafalo0d,Tafalo0d,Tafalo0det mo0barak:D:D:D:D hala chand salet sho0o0d?:P

Anonymous said...

چرا اینجا چپرو هست عزیزم ولی جالب حرفهای ترسناک زدی میشه یکم صاف و صوف بشه