Monday, January 15, 2007

خواب یک دوست

مطلب زیر خوابیه که یکی از دوستای گلم دیده در مورد من ، کلش رو میزارم براتون
دروووووووووووووووووووودکامران جان از اینکه بعد از دو دهه به قول خودت دوباره برگشتی خیلی خوشحالم. و خیلی هم خوشحالم که تونستی بر مشکلاتت فائق (فایق، فائغ یا فایغ) بیایی. امیدوارم حالا که اون دوران رو پشت سر گذاشتی حالت کاملا خوبه خوب باشه.( اینا رو برا بار دوم می نویسم چون اولیه رو سیو نکردم و امیدوارم که بتونم مثل دفه قبل بنویسمش)آره عزیز دیشب خواب تو رو می دیدم.تو خواب دیدم که تو، من رو با خودت بردی شرکت و داری شرکتتون رو به من نشون میدی. بعد با هم رفتیم اون اتاق قبلیت تو طبقه (نمی دونم چندم بود. تو خواب من اتاق قبلیت طبقه چهارم بود) رو دیدیم. اونجا اون همکارایی رو هم که با هاشون رفیق بودی به من معرفی کردی. بعد راه افتادیم بریم طبقه شیشم اتاق جدیدت رو بهم نشون بدی. تو راه همه باهات سلام علیک می کردن و احترام بهت می زاشتن. ولی به اتقت که رسیدیم دیدیم که وسایلت رو جمع کردن و اتاقت رو بهم ریختن. ماجرا رو پرسیدیم.گفتن که تو رو از شرکت اخراج کردن!!!!تو خوابم من موهای تو جو گندمی بود و یه ته ریشی هم داشتی.نمی دونم امیدوارم که خوابم برات تعبیر بدی نداشته باشه. آخه می دونی چیه معمولا میگن چیزهای ناخوشایند در خواب تعبیر خوبی داره.همین دیگه امیدوارم تو کار و زندگیت موفق باشی
حالا شما چه فکری میکنین ؟ خوابش تعبیرش چی بوده ؟
منتظرم
(^_^)

4 comments:

Anonymous said...

Salam, omidvaram hamishe movafagh bashi.. khabe dostetam kheyre enshalah..
Bye
B.S.B

Anonymous said...

دروووووووووووووووووووود

شگفت زدم کردی. فکر نمی کردم این خوابه اینقدر مهم باشه. ایشالا که خیره. ازت ممنونم..

bahare said...

من تعبير خواب بلد نيستم ولي اگه مي‌گفتي اين دوستت خانوم بوده يا آقا بهتر مي‌شد تعبير كرد.مي‌دوني كه تاثير داره.حالا من خودم كامنتش رو ديدم توي وبلاگ بهزاد ولي يادم رفته كي بود؟!كامران بد نيست يه دستي به سرو وروي قالبت بكشي.البته همه چيزش عاليه ولي اين كامنتدونيت جالب نيست.آدم رغبت نمي‌كنه كامنت بذاره.سخته.مي‌دوني چي مي‌گم؟

Anonymous said...

درووووووووووووود
کامران جان تو نظرات رو نمایش نمی دی یا به دستت نمی رسن؟